Skip to content

Wekker

Ben terug van 2 weken Jordanië. Geweldig veel gezien en beleefd. Prachtige natuur, indrukwekkende bouwwerken, heerlijk eten en vooral vreselijk aardige mensen. Jullie horen er later meer van.  In Nederland is de herfst inmiddels ingetreden, veel kleur. Zien dat ik er de komende dagen even op uit trek. Fijn om weer in eigen bed te slapen, een wekker heb ik nog niet nodig, want nog een paar dagen vrij. Maar toch werd ik vanochtend vroeg wakker. Ze zijn weer terug, de roodborstjes uit het noorden, waarvan er 1 domicilie heeft aan de voorkant van mijn huis. Ik slaap achter, maar dit vogeltje zingt zo luid. Wel lekker wakker worden zo.

7 Reacties Post a comment
  1. Fijn dat je nog een paar dagen vrij hebt om na te genieten van je reis. Ik kijk uit naar je verhaal en foto’s. Mooi weekend! Wij gaan wandelen op de Veluwe bij het Speulderbos, heb er zin in.

    groet Wil

    vrijdag, oktober 26, 2012
  2. Dag Ria
    Fijn dat jij het ook goed gehad hebt in Alpina en weer veilig terug gekomen bent. Prachtig is het in de herfst in de alpen he? En die regendagen kom je met een mooi boek in Alpina ook wel door

    donderdag, oktober 25, 2012
  3. Hallo Klaske
    Fijn dat je weer gezond thuis bent en fantastische weken in Jordanie hebt beleefd!
    Mijn 10 wandeldagen in Tschiertschen waren ook zeer geslaagd 2 dagen regen de rest ZON
    Groetjes terug van Tobias van Hotel Alpina!
    Goed Weekend toegewenst van. RIA vanuit Dordrecht

    donderdag, oktober 25, 2012
  4. Welkom thuis!
    Geniet nog maar even lekker rustig na van je avonturen.

    donderdag, oktober 25, 2012
  5. Welkom terug, ik ben nieuwsgierig naar je verhalen en beelden, ik kan me nl niets voorstellen bij Jordanië als vakantieland ;-).

    donderdag, oktober 25, 2012
  6. Welkom thuis .Fijn Klaske dat je weer terug bent en je heel veel beleefd hebt in Jordanië.
    Ik kijk benieuwd uit naar wat komen gaat.

    donderdag, oktober 25, 2012
  7. Welkom terug Klaske. Benieuwd naar je verhalen.

    donderdag, oktober 25, 2012

Geef een reactie

