Skip to content

Irish Music

Het is gelukt, hier zijn de filmpjes, welke ik met mijn telefoon maakte in de Farnham Arms in Cavan, Ierland. Je moet er eigenlijk bij zijn, de sfeer kan ik niet overbrengen. Misschien helpt het als je er iets te drinken bij pakt en niet te fel licht in de kamer. De muziek bestaat uit steeds herhalende melodieën met variaties. Het doet me denken aan de muziek, welke ik in Spanje hoorde in een café in Santiago de Compostella. De Keltische muziek is dus ook op het vasteland te horen. Het 2e filmpje is met een man, die beroemd is vanwege het lilten.

4 Reacties Post a comment
  1. Vrolijkmakende muziek, de sfeer komt goed over.

    donderdag, september 13, 2012
  2. Sfeervol, Klaske, heel sfeervol.
    Nog een goed glas Guinness erbij, dan valt het goed uit te houden in zo’n swingende pub.

    donderdag, september 13, 2012
  3. Bart #

    Prachtig Klaske!!
    Je zou er zo heen willen.

    Bart

    donderdag, september 13, 2012
  4. Mooi dat het je gelukt is Klaske en wat was het daar sfeervol en ik hou wel van de Ierse muziek

    woensdag, september 12, 2012

Geef een reactie

