Skip to content

Zomaar een geluksmoment

Onderweg op de Vaassense binnenweg: een ree steekt over en springt de bosjes in. Mooie ontmoeting.

4 Reacties Post a comment
  1. Prachtig Willem en wat heb je weer een prachtige fotocollage gemaakt van weer een klompenpad.

    vrijdag, juli 27, 2012
  2. Gisteren gezien tijdens het fotograferen van het Schaverensepad. Heeft intussen gezelschap gekregen. Zie de volgende link>
    http://klompenpaden.indegeldersevallei.nl/?pagina=schaverensepad&provincie=gelderland

    vrijdag, juli 27, 2012
  3. En weer geen camera paraat natuurlijk …
    Jammer, want ik had graag van dat beeld mee willen genieten. 🙂

    donderdag, juli 26, 2012
  4. Hannie #

    Dan is je dag toch helemaal goed!
    Ik kan me nog herinneren dat ik op weg naar mijn werk een vos de weg zag oversteken. Ik werd er helemaal blij van. Mijn dag kon niet meer stuk.

    donderdag, juli 26, 2012

Geef een reactie

