Skip to content

Glastentoonstelling in en om de Cannenburgh

Ruth Houkes, Echinus

Vanochtend wezen sporten bij Fysio Fit Veenstade in Vaassen. Ik probeer tegenwoordig 2x week te gaan. Na het sporten nog lekker even de sauna in en erna een heel tevreden gevoel over me zelf op deze regenachtige zondag. Ben vervolgens nog even naar de glasexpositie in de Cannenburgh in Vaassen geweest. Net als vorig jaar zijn er in het kasteel en kasteelpark werken van diverse kunstenaars ten toongesteld. Mooi hoe kunstenaars zich hebben laten inspireren door de omgeving. Ik vond de werken van Ruth Jacobs, die natuurlijke materialen als hout en zeeegels combineert met glas, en Lúbomír Ferko het mooist. Vanavond eten bij vrienden. Tussendoor even Tour de France kijken. Een fijne zondag.

Lúbomír Ferko, God of Deap Sea

4 Reacties Post a comment
  1. Hallo Klaske. Ik kwam vandaag mijn werk tegen op je blog. Leuk om te ontdekken dat je er zo door gecharmeerd bent. meer zien……kijk op mijn site http://www.glasinuitvoering.nl.
    Groetjes Ruth Houkes.

    vrijdag, maart 8, 2013
  2. Prachtige werken gemaakt met glas..kunstenaars zijn het en nog niet de allerminste

    woensdag, juli 11, 2012
  3. Ellen leuk dat je al even op mijn blog gekeken hebt. Jij zult vast ook genieten op IJsland en mooie foto’s maken. Ik ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent. Tot ziens, Klaske

    zondag, juli 8, 2012
  4. Ellen van Luttikhuizen #

    Hoi Klaske, ja de sauna was weer prima deluxe, ik heb zojuist je reportage van IJsland bekeken:-) zag er indrukwekkende uit, en wat heb je veel gezien in die laatste week. ik hoop dat ik ook wat mooie fotos “kan” maken.
    Groetjes,
    Ellen van Luttikhuizen

    zondag, juli 8, 2012

Geef een reactie

