Skip to content

Luchtaanval in Hasselt

Vandaag moest ik om bij een klant binnen te komen wegduiken.
Wat is het geval: de visdiefjes die elk jaar op het dak van dit bedrijf in Hasselt nestelen hebben jongen. Tot aan de bouwvak oppassen dus. Vorige week is er al iemand in zijn oor gepikt. Het bedrijf is alert op veiligheidsrisico’s, ik hoorde dan ook van iemand die de komende weken met opgestoken paraplu naar binnen komt.

2 Reacties Post a comment
  1. Een paar keer in de maand tel ik vogels hier bij de waterberging. Het fenomeen van de pikkende visdieven ken ik, ook de kokmeeuwen doen daar aan. Ik voel me daar niet fijn bij en bukkend weet ik niet hoe snel ik weer weg kom!

    Fijne dag Klaske, groet Wil

    zondag, juni 24, 2012
  2. Een verwittigde mens is er 2 waard

    maandag, juni 18, 2012

Geef een reactie

