Skip to content

Vooraankondiging

Jullie hebben nog 2 berichtjes van me tegoed over mijn verblijf in Zwitserland. Dat over de dag van vandaag (een culturele dag in Chur) en dat over dinsdag, toen we een dag op stap geweest zijn met Jompa, gebogen en getogen in Tschiertschen, die ons van alles over de regio verteld heeft en heeft laten zien en proeven. Nu is het echter eerst tijd om te slapen,  in te pakken en  terug te reizen naar Nederland. Tot nu toe getroffen met het weer hier (1 regenochtend), nu stortregent het echter. Mijn auto staat beneden in het dorp op het parkeerterrein, bij het hotel (boven in het dorp)  is maar zeer beperkt parkeergelegenheid. Als het morgen nog zo regent, probeer ik te charteren dat ik naar beneden gebracht wordt met de bagage.

Als je al vast verder wilt lezen over onze ervaringen in Zwitserland, kijk dan eens op het weblog van Ria, http://riafotografeert.wordpress.com/
Ontzettend leuk dat we hier met een aantal mensen zijn, die allen fotograferen en over hun ervaringen schrijven.

2 Reacties Post a comment
  1. Jammer dat het er weer op zit.
    Goede thuisreis!

    zaterdag, juni 9, 2012
  2. Hallo Klaske
    Het was zeker een mooie vakantie en een knappe foto met plaatselijke specialiteiten.
    Ik wens je een behouden terugkeer
    Marylou

    zaterdag, juni 9, 2012

Geef een reactie

