Skip to content

Voorpret

Het is de tijd voor vakantie voorpret. Er staat voor dit jaar weer e.e.a. op het (wandel) programma. Zo ook een weekje wandelen en genieten in Zwitserland. Ik ga naar hotel Alpina in Tschiertschen. Heb er veel zin in. Het hotel ligt op een prachtige locatie, wandelroutes beginnen naast de deur. En mocht ik eens geen zin hebben om te lopen, dan  ga ik lekker op een bankje of in een bloemenwei zitten met een mooi boek.

(foto van site van hotel)

5 Reacties Post a comment
  1. Jan, ik wens jou ook goede paasdagen toe , en hoop dat je snel weer wat opknapt en tochtjes kunt maken door het mooie friese land, waar wij van kunnen meegenieten

    vrijdag, april 6, 2012
  2. Dergelijke wandelingen zijn aan mij niet meer besteedt, maar alleen bij het zien van een bankje op zo’n kleurrijk plekje maak je mij blij.
    Prettige Paasdagen, Klaske.

    vrijdag, april 6, 2012
  3. wat een plaatje..hemels

    donderdag, april 5, 2012
  4. Hanny, staat op mijn lijstje van boeken die ik nog wil lezen.

    woensdag, april 4, 2012
  5. Hanny de Jong #

    Ha Klaske, ‘Tonio al gelezen?
    aanbevolen!

    woensdag, april 4, 2012

Geef een reactie

