Skip to content

Prachtige natuurfoto’s en landschapsfotografie dichtbij

In reaktie op mijn vorige berichtje met links naar fotosites kreeg ik van Willem van Leuveren  de volgende reaktie:

  • Wat van ver komt is altijd mooier maar ik wil dit toch tegenspreken met de serie foto’s rondom Scherpenzeel. Zie deze link. Hier zitten veel opnamen in van de Klompenpaden rondom ons dorp.De tip over deze blogs zijn erg leuk om te weten. 

Het zijn echt prachtige foto’s, bij de Klompenpaden verwees ik er ook al naar. Ik zet deze link nu ook even in de zijbalk. Van harte aanbevolen.
En lezers van mijn blog weten wel, dat ik juist meestal in Nederland wandel en fotografeer, en enorm van het landschap dichtbij geniet. Vandaag ook weer bij Hoog Buurlo, kijk op mijn volgende blogje.

2 Reacties Post a comment
  1. bedankt

    donderdag, oktober 16, 2014
  2. Wij weten natuurlijk dat je meestal in Nederland wanderlt

    zondag, februari 26, 2012

Geef een reactie

