Skip to content

Prachtige natuurfoto’s

Ik wil jullie even tippen op een paar pracht sites, die in mijn zijbalk vermeld staan.

  • Natuur in focus , een weblog van een aantal nederlandse natuurfotografen met momenteel prachtige foto’s uit noord-scandinavië
  • Nature photoblog , een weblog van 15 natuurfotografen van over de hele wereld met elke dag een prachtige foto

Als ik toch eens zulke foto’s kon maken…

2 Reacties Post a comment
  1. Prachtige dingen daar te zien maar ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is..ik geniet ervan van foto’s te nemen en daar gaat het me om..maar was wel fijn het te kunnen bekijken

    maandag, februari 27, 2012
  2. Daar staan inderdaad wel erg mooie foto’s op. Daar kan ik alleen maar van dromen, dat is beter dan trachten me eraan te spiegelen, want dat levert maar frustraties op.
    Maak er een mooi weekend van, Klaske.

    zaterdag, februari 25, 2012

Geef een reactie

