Skip to content

Het duurt nog even tot pasen.

Vanmiddag had ik geen afspraken gepland, had woensdag op mijn vrije dag gewerkt. En het was vandaag heerlijk weer, dus goede keuze.
Eerst een relaxed ochtendprogramma. Ik ging voor het laatst naar mijn werklocatie in Lelystad, appeltaart mee, met grote bos tulpen terug. Leuk. Daarna naar een klant in Dronten, samenwerking evalueren, prettig gesprek.  Terug reed ik over Elburg, onderweg werd het steeds mooier weer. Dus in Elburg gestopt om visje te eten en (zonder jas, leek wel voorjaar) door het stadje te lopen.  Ik vind het er altijd prachtig. Ook mooie winkels. 75% korting, dat is nog eens leuk winkelen. Dan nog even koffiebonen halen. Lekkere chocolade hebben ze ook. De kledingverkoopster schatte mij op maat 42 terwijl ik toch echt 46 heb, dus weg met de goede voornemens, chocolade gekocht. En tot pasen bewaren, dat gaat niet lukken.

2 Reacties Post a comment
  1. Af en toe zon extra time uittrekken voor jezelf doet wonderen..Dat is zeker genieten geweest en Pasen ja dat duurt nog even

    vrijdag, februari 17, 2012
  2. Lekker (zowel letterlijk als figuurlijk) zo’n middagje.
    Die heb je heel goed ingevuld.

    Prettig weekend alvast,
    TruusW

    vrijdag, februari 17, 2012

Geef een reactie

