Skip to content

Elfstedentocht?

Het is winter en mensen dromen over de elfstedentocht. Ook mijn zwager hoopt zijn derde kruisje te halen. Helaas kan ik niet schaatsen. Op de lagere school schaatste ik wel, maar kon het niet echt goed , ben geen sporter. Daarna jaren geen ijs. Heb op latere leeftijd nog eens schaatsles genomen, maar zo hard op mijn stuitje gevallen, dat zitten maanden pijnlijk was. Daarna de schaatsen maar verkocht, te bang om te vallen. Maar o wat zou ik graag een schaatstocht op natuurijs maken.

3 Reacties Post a comment
  1. Het zou mooi zijn als de tocht weer eens georganiseerd kan worden, maar ik vrees dat de dooi net wat te vroeg invalt …

    dinsdag, februari 7, 2012
  2. Johanna #

    Jammer Klaske dat je niet schaatsen kunt. Ik kon er vroeger niet genoeg van krijgen,
    een meerentocht was wel lang genoeg. Nu ben ik zuinig op mijn botten.
    greotjes Johanna

    dinsdag, februari 7, 2012
  3. Gaan kijken zal ook wel veel voldoening geven.Ik hoop dat de droom van veel Nederlanders in vervulling mag gaan..
    Laat ze de Elfstedentocht maar eens een keertje opnieuw beleven

    dinsdag, februari 7, 2012

Geef een reactie

