Skip to content

Passie voor het werk

Regelmatig kom ik bij de zelfslachtende slager ter Weele in Emst of Oene, een pracht bedrijf met passie voor hun vak. Hendrika attendeerde me op een leuk filmpje op tv Gelderland. Prachtig dat tante Alie, bijna 93 jaar, nog meewerkt. Bijzonder.

slagerij ter Weele

3 Reacties Post a comment
  1. helemaal mee eens Tinka, mevrouw ter Weele vertelde pas ook, dat ze de beesten ook eerst even rustig een paar uur laten staan, zodat ze niet gestrest zijn bij het slachten. Diervriendelijk en komt de kwaliteit van het vlees ook ten goede.

    zondag, januari 29, 2012
  2. Als ik beesten moest wegbrengen, zou ik het denk ik het liefst bij zo’n slager doen. Dan gebeurt het vakkundig en zorgvuldig.

    zondag, januari 29, 2012
  3. Als je zo vitaal als tante Alie oud mag worden: ik teken ervoor.

    zondag, januari 29, 2012

Geef een reactie

