Skip to content

Vlaamse meesters in de Hermitage

Vandaag vrienden in Amsterdam bezocht. Erg gezellig, altijd veel te bepraten en lekker gegeten. Ze wonen om de hoek bij de Hermitage, dus een bezoek aan hen combineer ik altijd met museumbezoek. Prachtige tentoonstelling gezien van vlaamse meesters uit de zeventiende eeuw. Rubens, van Dyck, Jordaens en ook Taveniers en Breughel. Heel erg indrukwekkend vond ik de Kruisafneming van Rubens. Ook prachtige portretten van van Dyck. Zeer de moeite waard om deze tentoonstelling te bezoeken. Ik vind het ook een erg prettig museum, mooi strak van binnen en niet te groot. Je mag er geen foto’s maken, dus ik geef even een link naar de site van het museum. Klik op een foto voor een vergroting. Het lukte mij niet ze op dit blog te plaatsen.

3 Reacties Post a comment
  1. Hendrika, het ging mij er in dit geval juist om, het op mijn blog te vermelden met de bronvermelding. Dat lukte in dit geval niet.

    zondag, januari 29, 2012
  2. Een print screen maken, daarmee kun je wel een foto op je blog plaatsen, maar denk om het copyright van andermans werk.

    zondag, januari 29, 2012
  3. Het nuttige dus aan het aangename koppelen..fraai werk in het museum

    donderdag, januari 26, 2012

Geef een reactie

