Skip to content

Life is short

2 Reacties Post a comment
  1. Tja, het leven is inderdaad kort.
    Vermoedelijk ben ik intussen (ruim) over de helft, daarom streef ik er binnen mijn mogelijkheden naar om alles eruit te halen. De laatste twee dagen waren wat dat betreft weer een feestje.
    Die video vind ik wel erg mooi, ’t is alleen jammer dat de teksten maar zo kort in beeld zijn. Nu moet ik nog een keer kijken om sommige teksten tot me door te laten dringen. En ’t leven is al zo kort …. ūüėČ

    woensdag, januari 18, 2012
  2. Bewegen is de boodschap en daar heb ik als wandelaar geen probleem mee..Ik vind het zalig in de natuur te zijn

    dinsdag, januari 17, 2012

Geef een reactie

