Skip to content

Aardsterren in de winter

Vandaag gewandeld op de hei en door het bos. Niet koud, geen jas aan. Miezerde wel, toch lekker buiten. Gekeken of we weer verse gekraagde aardsterren zagen, en ja hoor, volop. Na afloop brood halen bij de bakker. Ze hadden ook appelbollen , lekker lijkt me dat, heb er 1 gekocht, die zit nu in de oven. Verheug me op een middag thuis.

2 Reacties Post a comment
  1. Wat leuk dat je ze in je tuin hebt staan! Hopelijk komen ze volgend jaar weer.
    Ik zag ze pas in 2010 voor het eerst in het bos. Nu zien we ze vaker, we weten waar we op moeten letten en waar ze staan. Maar dat je ze nu ook in dit jaargetijde ziet, is heel bijzonder. Raar hoor, herfst (paddestoelen) en voorjaar (sneeuwklokjes) in de winter (want dat is het toch).
    Hoop toch op nog een beetje echt winter voor het voorjaar.

    woensdag, januari 11, 2012
  2. Door de zachte temperatuur en de overvloedige regen zijn er heel veel paddenstoelen en zwammen te vinden.Prachtige foto van de aardsterren.Ik ontdekte er plots in mijn tuin.Kan niet anders of ik moet de sporen meegebracht hebben naar mijn tuin toen ik ze overlaatst uitgebreid ben gaan fotograferen.Ben benieuwd of ze hier volgend jaar weer de kop zullen opsteken.

    woensdag, januari 11, 2012

Geef een reactie

