Skip to content

Zwaluwenburg en de A.Vogeltuinen

IMG_0258-7

Vandaag een rondje gelopen over landgoed Zwaluwenburg bij ’t Harde (ingang aan weg tussen ’t Harde en Elburg). Het is een landgoed van Gelders Landschap. Op dit landgoed is een zorgboerderij en de produktietuin van A. Vogel. Eerder was deze tuin in Elburg, waar het bedrijf is, waar de planten verwerkt worden tot tincturen etc. Dit bedrijf was klant van mijn toenmalige werkgever, ik liep daar dan wel eens een rondje door de tuin. Op Zwaluwenburg was ik echter nog nooit geweest.Het is een leuke plek om een rondje te lopen, er is een paaltjes wandeling van 4.5 km door de tuinen, het bos en langs het kasteel (particulier bewoond). Als de Echinicea bloeit, zal het een heel mooi gezicht zijn in de tuin. Daar maken ze Echinaforce van, zou helpen tegen griep en verkoudheid. Is vlgs mij echter nooit bewezen. Ik houd het dan altijd maar bij gewoon gezond eten en op tijd naar bed. Gelukkig ben ik bijna nooit ziek.

IMG_0260-9

IMG_0262-10

IMG_0267-12

IMG_0266-11

IMG_0268-13

One Comment Post a comment
  1. Mooie foto reportage van Zwaluwenburg.
    Daar zou ik ook wel eens een wandelingetje willen doen

    zaterdag, november 12, 2011

Geef een reactie

