Skip to content

Een dag naar Ameland


De mannen uit de familie naar de Zwarte Cross en ik met mijn zus en nichtje een dag naar Ameland. Allemaal hadden we een leuke dag.

Wij namen de eerste boot heen en de laatste boot terug, zagen op de heenweg 2 zeehonden, fietsten door de duinen, liepen over het strand, zochten schelpjes (vooral heel veel messchelpen lagen er) en keken en luisterden naar de zee, vanaf strand of terras. En lekker eten natuurlijk, Petri mocht kiezen, dus dat werd pizza voor we de boot pakten. Thuis nog even koffie gedronken en gehoord hoe de mannen het gehad hadden. Wie weet ga ik ook nog wel eens naar de Zwarte Cross, maar dan als fotograaf.

One Comment Post a comment
  1. petri bomhof #

    hallo klaske, ik vind het heel apparat dat berend botje een man was. ik dacht dat het een beer was. en ik vind het heel bijzonder dat die dan naar amerika was gegaan, want dat staat ook in het liedje, en waar die heeft gewoont en dat staat ook in het liedje.

    donderdag, oktober 22, 2009

Geef een reactie

