Skip to content

Bij de Wenumse watermolen

IMG_0289Er zijn van die plekjes, vlak bij, die kleine oases zijn. De Wenumse watermolen is daar één van. Vandaag onderweg van Apeldoorn naar Vaassen hier even langs gereden, en rondgekeken. Allemaal vogelgeluiden en prachtige bomen tegen een gekleurde lucht met ondergaande zon.

IMG_0287

IMG_0286

3 Reacties Post a comment
  1. Ja, wat een prachtige plekjes heb je vaak dicht bij je in de buurt.
    Die avondlucht is ook schitterend.
    Ik zie dat klaproos jouw al als “redder-in-nood” heeft gevraagd naar mijn weblog.

    Wat is zo’n weblog-wereld toch een bijzonder fenomeen.
    Ben daarom ook blij dat ik weer aktief ben op mijn oude weblog.
    You’re welcome!

    vrijdag, april 9, 2010
  2. ziet er hemels uit,

    ik kanniet bij truus op haar log komen,
    weet jij wat er aan de hand is???

    vrijdag, april 9, 2010
  3. Ria #

    Ik dacht dat je er even tussenuit was, maar je bent er nog.

    vrijdag, april 9, 2010

Geef een reactie

