Skip to content

Pascal Mercier, Nachttrein naar Lissabon

1001004002504705 Het heeft lang geduurd voor ik dit boek uit had, want ik vond het in het begin niet gemakkelijk lezen door de filosofische bespiegelingen (het is door een hoogleraar filosofie geschreven). Geleidelijk ging het boek me meer boeien, de laatste tijd las ik er steeds ’s ochtends en ’s avonds 1 of 2 hoofdstukken uit, om er dan over na te denken. Een boek over grote levensvragen en of er een vrije wil bestaat.

Voor een recensie zie http://www.derecensent.nl/pivot/entry.php?id=362

One Comment Post a comment
  1. En toch blijft die verwondering ergens achter, op ons pad. Sommige mensen houden er nog een klein beetje van in stand. Koesteren zou ik zo zeggen.

    woensdag, juni 25, 2008

Geef een reactie

