Skip to content

Winterwandeling bij Wissel

Img_0713_wintertafereel_bij_berghoeve_2

Vandaag weer heerlijk gewandeld, en wat was het prachtig weer. Echt een zonnige winterse dag. We waren met z’n vijven, Mannes, Frans, Nera, Tonny en ik. De anderen hadden wel gedacht, dat ik een paar foto’s zou maken, en ja, ik kon het niet laten. Ook nu was de zonsopgang weer prachtig (de foto van de kerstkaart heb ik hier ook gemaakt) , evenals het tegenlicht op de hei. Daarna naar mijn huis voor een nieuwjaarsborrel, daar kwamen ook de mensen, die niet mee konden lopen en een groot deel van de aanhang. Gezellig aan de gluhwein, en daarna samen lunchen. Waarschijnlijk wordt er een revalidanten loopgroep/ langzamere loopgroep gestart, er zijn nogal wat mensen met mankementen op dit moment. Gelukkig hebben we ook aanwas van 3 nieuwe leden, dus de groep blijft wel bestaan. Ik vind het heerlijk om zo elke woensdagochtend te lopen.

Img_0720_winter_op_hei_1

Img_0707_zonsopkomst_bij_berghoeve_1

Img_0717_tongerense_hei_1

No comments yet

Geef een reactie

