Skip to content

Winter

_mg_4187

Wat jammer dat ik vandaag moest werken. Het is zulk prachtig winterweer. De bomen berijpt, een vliesje ijs op de sloten. Jammer dat het maandag weer gaat dooien, maar nu is het genieten. Ik moest vandaag naar Deventer, heb de camera meegenomen, een paar keer de auto aan de kant en een foto maken. Het is nu overal mooi.

_mg_4274

 

Ook het uitzicht vanuit mijn kamer op kantoor is fenomenaal, ik heb de luxaflex omhoog gedaan om echt te kunnen genieten.

 

_mg_4207_uitzicht_vanaf_kantoor Hoop dat het morgen nog zo is, dan gaan we nl. wandelen. 7.45 haal ik Tonny op, dus we zien het onderweg licht worden. Ze voorspellen eerst mist, ’s middags zon, dus ideale omstandigheden om te fotograferen.

_mg_4173 _mg_4176 _mg_4174_2 _mg_4197  _mg_4188 _mg_4190

No comments yet

Geef een reactie

