Skip to content

Panorama Höhenweg

Een week naar Zwitserland met Tom en Hetty, die ik daar tijdens een andere vakantie heb leren kennen. Gelogeerd bij Liesbeth en Maarten in hun pension Heinrich  in Ramosch. Misschien is het wel de laatste keer dat ik bij hen gelogeerd heb, de huur is opgezegd en de verkopers vragen een onredelijk hoge prijs. Jammer, want het is zo’n gastvrije plek. Ik ben er nu 2 keer geweest, daarvoor een keer in Val Sinestra gelogeerd bij hen, ook hier dicht bij. Ze hebben erg veel vaste gasten, Ada ontmoette ik nu voor de derde keer.

Een prachtig gebied het Unter Engadin. Heerlijk om hier te wandelen. Omdat ik hier eerder geweest ben, durfde ik het aan om hier weer in de bergen te wandelen nu de plaat uit mijn enkel gehaald is deze zomer. En het ging fantastisch, nergens last van. Heerlijk dat dit weer kan.

We hebben de Panorama Höhenweg gelopen in een aantal dagetappes, een prachtige en makkelijke route van Lavin via Guarda, Ardez, Motta Naluns, Scuol, Sent, Val Sinestra en Tschlin naar Vinadi. En fantastisch weer, geen jas aangehad, elke dag zon.

 

No comments yet

Geef een reactie

